Основою політики задоволеності клієнтів фірми «Вінтек» є принцип «орієнтації на клієнта». Ми постійно покращуємо процеси в залежності від вимог, побажань та очікувань клієнтів, та ставимо перед собою мету довготривалого співробітництва.
 

Для того, щоб задоволеність клієнтів була постійною, всім працівникам анонсується про необхідність вимірювання та оцінки змінених очікувань клієнтів, а також оцінки того, чи виконуються умови клієнта, проводяться роботи для розвитку продукції, а будь-яка найменша незадоволеність у зв’язку з наданою продукцією сприймається серйозно та проводяться коригуючі заходи.
 

Будь-який зворотній зв'язок клієнта з нами ми розцінюємо як подарунок. Всі наявні джерела, які ми отримали завдяки нашому досвіду, що спирається на довгі роки роботи, а також послуги з врахуванням побажань клієнта, ми використовуємо для того, щоб спрямувати цей зворотній зв'язок на користь «задоволеності клієнтів».

 

«Вінтек» впроваджує клієнто-орієнтований підхід, а основними прийнятими принципами при оцінці задоволеності клієнтів є просте повідомлення та передача вимог, побажань та незадоволеності клієнтів, їх об’єктивне, чесне, уважне та конфіденційне вивчення і розгляд, оцінка у відповідності з вимогами законодавства та політикою фірми, постійне проведення вдосконалень та перевірки для того, щоб запобігти повторному виникненню такої ж незадоволеності, прозорість у відносинах з клієнтами, а також вирішення і врегулювання всіх питань, що виникають у зв’язку з незадоволеністю клієнтів.