Політика в області якості 
 

В області розробки і виробництва виробів з ПВХ, компанія WINTECH використовує власну рецептуру на базі передових світових технологій, завдяки чому профілі під маркою WINTECH відрізняються не тільки чудовими технічними, але і естетичними характеристиками.

 

Гордість WINTECH - власна випробувальна лабораторія, оснащена за останнім словом техніки, яка дозволяє здійснювати контроль кожної партії продукції, що випускається.

 

Якість профілю контролюється на всіх етапах виробництва, в першу чергу контроль ведеться безпосередньо на кожному екструдері, кілька разів на зміну.

 

Лабораторія оснащена сучасним обладнанням, яке дозволяє швидко і ефективно перевірити геометричні розміри профілю, уловити щонайменші відхилення і внести зміни в процес виробництва. Така робота проводиться постійно.

 

Экологическая политика 
 

Профиль WINTECH изготавливается только с экологически чистого сырья, в состав профиля входят  такой компонент как кальций – цинк (CaZn) и именно поэтому профиль WINTECH абсолютно безопасен для окружающей среды. Так же профиль WINTECH, имеет все сертификаты качества в Украине и за рубежом, поскольку продажи профиля WINTECH осуществляются на большинстве континентов мира.

 

Кадрова політика
 

Створити різницю в компетентності, мотивації та високій продуктивності разом зі співробітниками».

Це основна мета, якої ми хочемо досягнути. Кадрова політика у «Вінтек» слугує двом основним і важливим задачам. 

 

А саме:  

 

  • Мотивувати працівників для того, щоб вони брали на себе відповідальність, використовували ініціативу, відслідковували хід виконання робіт та їх результати;
  • Стимулювати розвиток співробітників, заохочувати їх до командної роботи та забезпечувати їхній успіх у досягненні поставлених цілей у роботі.  

 

Таким чином, ми віримо в те, що сконцентрувавшись на цілях та питанні кадрів, ми зможемо винести на передній план цінність людини в досягненні успіху у виконанні робіт. 

 

Наша практика в питанні кадрової політики: 

 

Завдяки нашій організаційній структурі ми оцінюємо працівників таким чином, щоб вони більш дієво могли використати свій потенціал та допомагали у досягненні основних цілей  «Вінтек». 

 

  • Ми управляємо кадровими процесами за допомогою професійних систем;
  • Проводимо чесну та об’єктивну оцінку з врахуванням необхідних вимог для виконання робіт, особистих якостей та навиків;
  • Створюємо надійні та комфортні умови роботи, забезпечуючи при цьому інформацією про цілі відділу, в якому працює працівник, а також очікування від працівника; 
  • Надаємо працівникам можливість пройти необхідні тренінги та можливості для розвитку  для того, щоб вони могли розвивати себе та виконувати свою роботу якнайкраще;
  • Приймаючи до уваги внесок у справу фірми, чесно та об’єктивно проводимо оцінку та нагороджуємо тих працівників «Вінтек», які дотримуються цінностей та принципів роботи фірми, а також відповідають всім пов’язаним з ними очікуванням.
 

Політика задоволеності клієнтів
 

Основою політики задоволеності клієнтів фірми «Вінтек» є принцип «орієнтації на клієнта». Ми постійно покращуємо процеси в залежності від вимог, побажань та очікувань клієнтів, та ставимо перед собою мету довготривалого співробітництва. 

 

Для того, щоб задоволеність клієнтів була постійною, всім працівникам анонсується про необхідність вимірювання та оцінки змінених очікувань клієнтів, а також оцінки того, чи виконуються умови клієнта, проводяться роботи для розвитку продукції, а будь-яка найменша незадоволеність у зв’язку з наданою продукцією сприймається серйозно та проводяться коригуючі заходи.  

 

Будь-який зворотній зв'язок клієнта з нами ми розцінюємо як подарунок. Всі наявні джерела, які ми отримали завдяки нашому досвіду, що спирається на довгі роки роботи, а також послуги з врахуванням побажань клієнта, ми використовуємо для того, щоб спрямувати цей зворотній зв'язок на користь «задоволеності клієнтів». 

 

«Вінтек» впроваджує клієнто-орієнтований підхід, а основними прийнятими принципами при оцінці задоволеності клієнтів є просте повідомлення та передача вимог, побажань та незадоволеності клієнтів, їх об’єктивне, чесне, уважне та конфіденційне вивчення і розгляд,  оцінка у відповідності з вимогами законодавства та політикою фірми, постійне проведення вдосконалень та перевірки для того, щоб запобігти повторному виникненню такої ж незадоволеності, прозорість у відносинах з клієнтами, а також вирішення і врегулювання всіх питань, що виникають у зв’язку з незадоволеністю клієнтів.